Barlas Tan Özemek'in ilk teklisi "Ayna Kırıldı" YouTube'ta!



AYNA KIRILDI
Gök yüzünden habersiz
Göklerde yürüyordum
Ayağıma dolandı kuyruğum
Kendime düştüm
Ayna kırıldı

İçimdeki tüm sırlar
Karanlıkta düğüm düğüm
Kendimden ürktüm 
Ölüm terleri döktüm

Ayna kırıldı
Yüzler saçıldı
Ayna kırıldı
Gözler açıldı

Tuz buz aynalarımda
Ruhumu seyrettim
Kanımda çağlayan
Arzuları hissettim
Ayna kırıldı

Dev bir zerreyim
Sancım büyük
Tadı geldi mi ağzına
Ateşler püskürt

Ayna kırıldı
Yüzler saçıldı
Ayna kırıldı
Gözler açıldı

Söz - Müzik - Düzenleme : Barlas Tan Özemek
Prodüktör : Bülent Ortaçgil, Selim Saraçoğlu
Kayıt : Blue Kite Audio (Mahmut Albulak, Can Aykal)
Vokal, Klasik ve Elektrik Gitar : Barlas Tan Özemek
Perküsyon : Ediz Hafızoğlu
Hammond ve Melodika : Çağrı Sertel
Kontrabas : Erdal Akyol
Akustik Gitar ve Geri Vokal : Selim Saraçoğlu
Geri Vokal : Mahmut Albulak
Mix : Mahmut Albulak
Master : Justin Shturtz

VİDEO
Yönetmen : Ezgi Kaplan
Görüntü Yönetmeni : Murat Tuncel
Kamera Operatörü : Gürkan Özkan
Oyuncular : Büşra Firidin, Burak Yamantürk
Hareket düzeni : Mihran Tomasyan
Sanat & Kostüm: Selen Hayal
Işık: Onur Erbil
Kurgu: Doruk Kaya
Renk: Elif Tekneci
Prodüksiyon: Burcu Bilgiç, Serdar Kılıç
Yapım: Barlas Tan Özemek, Çıplak 
Ayaklar Kumpanyası, Kaçak Film


TEŞEKKÜRLER :
Beni her daim destekleyen çekirdek aileme ve sevgisini, emeğini, sanatını, donanımını benimle paylaşıp bu yapım sürecini zenginleştirerek gerçekleşmesine sebep olan herkese teşekkür ederim.

Ayrıca;
Bora Genel, Emrah Kara, Ercüment Ortaçgil, Tolga Aksu, Cihan Kuşcu, Mevlüt Yaman, Bahadır Elverdi, Ulaş Yatkın, Bülent Forta, Ahmet Çelenk, Teoman, Murat Doğan, Serhat Utku İnan, Feryin Kaya, Berke Can Özcan, Alican İpek, Çıplak Ayaklar Kumpanyası, Gevende, Sinan Sakızlı, Ali Güçlü Şimşek, Gaye Su Akyol, Görkem Karabudak, Gökhan Şahinkaya, Burak Irmak, Uğur Becer, Murat Karabacak, Osman Nuri İyem, Gün Koper, Melike Koper, Bahar Çebi, Ahmet Ali Arslan, Bartu Küçükçağlayan, Gülin Kılıçay, Elif Öyküm Erdoğan, Alican Tezer, Cem Yılmazer, Muhtar Pattabanoğlu, Cem Kayıran, Busen Dostgül, Özemek, Ortaçgil, Genel ve Aksu aileleri


"Sosyal medya bilgileri"
facebook

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ada müzik 25. yılını kutluyor

BANU KANIBELLİ & FRİDAYS FOR FUTURE TURKEY - DÜNYA EVİM VE YANIYORSA

BAKİ DUYARLAR - JAZZ ARK