Burcu Tatlıses - Geyikli Masallar


Burcu Tatlıses “Geyikli Masallar” Sadece Dijital Platformlarda Yayında!.


2015 yılında yayınlanan “Güzel Kokuyorum” albümüyle kendine özgü dili ve yorumcu kimliğini ortaya koyan Burcu Tatlıses yeni bir şarkıyla ikinci albümün ayak seslerini duyuruyor. Ada Müzik etiketiyle yayınlanan ‘Geyikli Masallar’ isimli single çalışmasının söz, müzik ve düzenlemesi Burcu Tatlıses’e ait. “Belki de sadece yanlış masallara inanmışızdır” diyerek hikayesine davet eden şarkının video klibi Selçuk Demirci yönetmenliğinde çekildi. Klipte başarılı oyuncu Gürgen Öz alışılanın dışında bir kimlikle karşımıza çıkıyor.

BİO.

6 Haziran 1978 İstanbul doğumlu Burcu Tatlıses, 1998 yılında İ.T.Ü Gıda Mühendisliği Bölümü’nden mezun oldu. Profesyonel müzik yaşamına 2002 yılında söz yazarı olarak başladı. Funda Arar, Fatih Erkoç, Zuhal Olcay, Yıldız Usmonova, Mustafa Ceceli gibi güçlü yorumculara ait 17 albümde 40’dan fazla şarkı sözüyle yer alan müzisyen, Bir İstanbul Masalı ve Zerda dizisinin jenerik sözlerini yazdı. Öyle Bir Geçer Zaman ki dizisinde yer alan Aşk Vurur adlı şarkıyı yazdı ve yorumladı. “Alagül”, “Seni Severdim”, “Senden Öğrendim” gibi şarkıları en çok dinlenenler arasında yer aldı. 2014 sonunda “Sen Dur Ben Gölge” adlı ilk şiir kitabını yayımladı.
Mart 2015’te duru, sakin ama etkileyici yorumu ve güçlü sözleriyle işlediği ilk albümü “Güzel Kokuyorum”u yayınlayan Burcu Tatlıses, söz yazarlığının ardından singer/songwriter kimliğiyle dinleyicilerle buluştu. Müzik yazarlarının yılın en iyileri seçkilerine dahil olan albümden Ay, Bir Sana Bir de Bana, Gündelik, Beni Öldürür gibi şarkılar dikkat çekti ve playlistlerde yerini aldı.
2017 yılında gösterime giren Müthiş Bir Film isimli sinema filmi için “Hayat Bir Film” isimli şarkıyı yazdı ve yorumladı. Aynı yıl gösterilen Eski Sevgili filmi için“Eski Sevgili” isimli şarkıyı yazdı ve yorumladı.
İkinci albüm hazırlıklarını sürdüren müzisyenin ikinci albüm öncesi ilk single çalışması “Geyikli Masallar”Ada Müzik etiketiyle tüm dijital platformlarda yayınlandı.


Geyikli Masallar
Sana saplandım, durdum

Düşünmedim zira
Düşünmekten yoruldum
Öylece durdum
Sonra ruhuma dokundum
Sahi dokundum, orda
Kırılmış bardaklar çırçıplak ayaklar

Bu yara almış sevdanın
Geyikli masalların sabahların
Bu kasığından kan damlar
Doğuramaz kendini derdini
Bu nedenini unutmuş
Dokunmaya tövbeli parmakların var bir de

Bak gözümün içine bak
Nasıl kolay unutmak
Beni mi buldu kuytun
Karanlıkta delik deşik uykular
Gözlerimden kanarken ben
Ne olur bir bak
Nasıl okunur kimlere dokunur ellerinin şiirleri
Bak gözümün içine bak
Nasıl kolay unutmak

Bu yara almış sevdanın
Geyikli masalların sabahların
Bu kasığından kan damlar
Doğuramaz kendini derdini
Bu nedenini unutmuş
Dokunmaya tövbeli parmakların var bir de
Bak gözümün içine bak
Nasıl kolay unutmak
Burdayım
Sana saplandım

Söz-Müzik: Burcu Tatlıses
Düzenleme: Burcu Tatlıses



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ada müzik 25. yılını kutluyor

BANU KANIBELLİ & FRİDAYS FOR FUTURE TURKEY - DÜNYA EVİM VE YANIYORSA

BAKİ DUYARLAR - JAZZ ARK