Süreyya Soyak - Güneşe Perdesiz





Süreyya Soyak’ın ilk albümü; “Güneşe Perdesiz” 5 Nisan 2019 da yayımlandı!



Süreyya Soyak, Bursa doğumlu şair, gitarist, besteci ve söz yazarı…

Konser ve dinletilerinde One Man Band çalan Süreyya Soyak, şehir şarkılarından oluşan akustik bir çalışma ile dinleyicisiyle buluştu. Bu çalışmada kendisine piyanist ve müzisyen Görkem Ediz eşlik etti..


Güneşe Perdesiz; akustik gitar, Vokal, harmonica ve piyanonun uyku sersemi anlattığı bir gündüz hikayesi ve resitatif, caz, folk ve rock motifleri içeriyor…


Süreyya Soyak “Güneşe Perdesiz” albümü için ben bir ramazan davulcusuyum diyor; Ramazan davulcusu sadece çalar, kimse onun ne kadar iyi çaldığıyla ve ne söylediğiyle ilgilenmez, görevi uyandırmaktır... aslına bakarsanız benim kimseyi uyandırmak gibi bir düşüncem, isteğim de yok. Ben kendi uyanışım için çaldım. Uykumda gördüklerimi duyduklarımı anlattım.”
Güneşe Perdesiz Ada Müzik etiketiyle Nisan ayında tüm dijital platformlarda yerini aldı.


x

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ada müzik 25. yılını kutluyor

BAKİ DUYARLAR - JAZZ ARK

BİLGE GÜNAYDIN - DAYDREAMS