CEM TUNCER - NAİL YURTSEVER ''ADINI FERİHA KOYDUM''




   
                             

           ‘’Adını Feriha Koydum’’ dizi müzikleri albümü Ada Müzik etiketi ile yayımlanıyor.


Cem Tuncer - Nail Yurtsever imzasını taşıyan  38 eserin yer aldığı albümde ‘’Beni Unutma’’ adlı şarkıda Eylem Aktaş,  ‘’Esaretin Böylesi’’ adlı şarkıda ise Deniz Aksoy eşlik ediyor.


Konusu: Adeta bir Türkiye gerçeğinin anlatıldığı dizide, pırıltılı Etiler dünyasının gölgesinde yaşayan bir kapıcı ailesinin, hayatla imtihanına yer veriliyor. Dizide, ailesiyle beraber yaşadığı bodrum katından hayallerinin dünyasına seçkin bir üniversiteyi burslu olarak kazanması ile giren Feriha’nın ve ailesinin hayatı ve başlarından geçen olaylar anlatılacak. Kapıcının güzel kızı kendi dünyasından çıkıp, yarattığı yalan dünyanın prensesi olacaktır. Ne var ki, bir genç kızın küçük pembe bir yalan üzerine inşa ettiği yeni dünyası ailesini de çevresindeki herkesi de yutacak ve anne kızın gerçek hayatla mücadelesi adım adım geri dönüşü olmayan bir savaşa dönüşecektir

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ada müzik 25. yılını kutluyor

BANU KANIBELLİ & FRİDAYS FOR FUTURE TURKEY - DÜNYA EVİM VE YANIYORSA

BAKİ DUYARLAR - JAZZ ARK